woensdag 21 december 2011

Nog één nachtje slapen...

Het is bijna zover! Mijn tweede item van mijn decemberverlanglijstje. Bijna is mijn camera daar! Verjaardag is geweest, geld is verzameld, nu ga ik morgenavond met mijn vader kijken! Ik ben zo blij! Ik wilde altijd een Nikon D3100, die stond op mijn verlanglijstje. Maar blijkbaar is er een Nikon fabriek in verweggistan overspoeld en zijn momenteel moeilijk te vinden. Maar toen was daar deze aanbieding en heb ik besloten voor de Canon te gaan! De Canon 500D, een prachtige camera en met twee lenzen erbij! :)


Ik ben heel benieuwd wat de kenners onder ons vinden. Nog tips voor het kopen van een camera? Het komt nu zo dichtbij, ben helemaal in de wolken :)

2 opmerkingen:

  1. Kijk even bij de Makro ze hebben een cannon 1100D met 2 lenzen + gratis een cameratas van cannon,8G SDHC kaartje en een setje lenzendoekjes voor 479 euro incl btw (winstpakker)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave camera hoor ! .. binnenkort mooie plaatjes hier te vinden begrijp ik dus? :)

    BeantwoordenVerwijderen