maandag 2 januari 2012

Een creatief 2012

Hij is af! Mijn kalender en hieronder de foto's. Met dingen zelf maken wordt het nooit helemaal zoals je in je gedachte had, tenminste bij mij. Ik had zoals gezegd A5 karton gekocht, die heb ik door midden gesneden. Ook heb ik tabbladen gemaakt van een crème kleur A5 karton voor de maanden. Ik ben gaan speuren in tijdschriften, hierdoor kon ik ze gelijk uitzoeken en weggooien. Lekker opgeruimd. Ik heb gekozen voor gezichten, close up, dat vind ik vaak zo mooi en dan zo veel mogelijk lachende.

Zo heeft elke maand een gezicht. Door het jaar heen wil ik op de dagen ook een beetje knutselen en gaan plakken om het op te vrolijken, maar dat is iets voor later. Daarnaast heb ik besloten dat het een kalender is geworden voor 2012, dan maak ik voor volgend jaar weer een nieuwe. Ik vind het namelijk leuker om iets meer dan een zin per dag te schrijven. Verder wilde ik eerst de nummers van de dagen van de maand ook knippen en plakken, maar 12 eentjes is al een heel gedoe, laat staan als je dat voor dertig dagen moet doen. Dus ik heb besloten dat gewoon te schrijven, evenals de maandnamen.

De eerste dag is inmiddels geschreven en ik hoop het vol te gaan houden! Wat vinden jullie ervan?






5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan! Ik wilde vandaag kaartjes voor de dagen gaan halen, zijn de winkels dicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een superleuk idee zeg! En mooi uitgevoerd uiteraard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht en gedaan, het ziet er echt leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen