woensdag 20 juli 2011

Introduce yourself

Dag 1 van de 30 days tag. Mezelf voorstellen. Meestal zijn dat de standaard dingen: naam, leeftijd, studie en interesses. Ik wil toch proberen iets meer van mezelf te vertellen.


Suzanne, aangenaam. Ik ben 23 jaar en in december word ik 24. Ik studeer journalistiek, na een bachelor Taal- en Cultuurstudies en een premaster kan ik in nu in september echt aan de master aan de VU beginnen. Ik woon nu bijna een jaar samen met mijn vriend. Ik heb het in mijn blog wel vaker over mijn vriend, maar nog nooit zijn naam genoemd. Erwin, bijna 25 jaar, logistieke planner iets. Nu is hij eigenlijk material controller, klinkt veel chiquer vind je niet? Hij heeft nu een baan waar voor hij voor projecten over de wereld wat meer gaat reizen. Leuk voor hem, wat minder voor mij. Hij was nu maar één nachtje weg en ik vond het helemaal niets. Hoe ga ik dat ooit overleven als hij een paar weken weg moet?! Maar goed, dat is mijn vriend. Verder werk ik na 3 jaar Albert Heijn en 3 jaar C1000 nu als receptioniste bij een zorgcentrum. En ik geef bijles wiskunde.

Op de middelbare school vond ik schrijven altijd erg leuk en wiskunde. Maar ik had wiskunde A gedaan, dus als ik wiskunde wilde gaan studeren moest ik eerst een bijspijkeringscursus doen. Dus besloot ik een brede taal opleiding te gaan volgen en zodoende kwam ik op mijn droom om journalist te worden. Op een gegeven moment ben ik gaan bloggen, voor mezelf omdat ik schrijven leuk vind. Ik heb diverse blogs gehad en bij verschillende hosts geschreven. Is een eigenschap van mij: ben nooit helemaal tevreden, andermans dingen lijken altijd perfect, maar die van mij niet. Een kronkel ;-) Ik moet soms leren wat meer tevreden met mijzelf en mijn dingen te zijn, heb daar geen reden voor om dat niet te zijn.

Ik ben nog bezig mijn 'about' pagina te schrijven, dus daar komt nog veel meer over mij te staan, maar voor nu is dit wel even voldoende. Dit ben ik. Nu wil ik dit moment meteen even aangrijpen om de volgende vraag te stellen: wie ben jij? Ik ben razend benieuwd naar mijn lezers, dus comment even en stel jezelf kort voor :-)

7 opmerkingen:

  1. Taal- en cultuurstudies? Dat wil ik misschien ook gaan studeren over een jaar! Of nou ja, het staat op dit moment bovenaan mijn lijstje. Vind je het goed als ik je eens wat vragen stel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een leuke blog! Ik ben benieuwd naar je about pagina.
    Ik ben altijd heel slecht om iets over mezelf te schrijven, maar toch een poging. Ik ben Desi, 17 jaar en ik ben op een zoektocht om te ontdekken wat ik nou echt leuk vind. Over een jaar heb ik mijn VWO diploma en wil ik in Amsterdam gaan studeren.
    Ik probeer altijd positief te denken, want ik heb al genoeg tijd verspilt met negatief denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke introductie ! Ik heb ook op de VU gezeten, maar heb Communicatiewetenschap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey suus,

    Ik vind je blog altijd wel leuk, dus ik volg je zo nu en dan.
    Enne ik ben ook suus, van de korfbal ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blog lijkt me leuk :) Ik studeer zelf literatuurwetenschap in Leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marlies, 19 jaar en ga communicatie en inforamtiewetenschappen studeren aan de VU! Die foto is trouwens lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je aan deze challenge gaat meedoen! Ik ben Saskia, 23 jaar, werk met kinderen, verloofd, boekenwurm en houdt van thee :)

    BeantwoordenVerwijderen