zaterdag 17 december 2011

Romantic birthday

Ik moet mijn verhaal beginnen met te zeggen dat mijn boyfriend niet heel romantisch is aangelegd, maar als hij dan wat doet, maakt dat het wel extra leuk. Zo ook afgelopen donderdag, de dag dat ik 24 jaar werd. Geen 23 meer, maar 24. Nog slechts een jaar van de 25 verwijderd en man wat worden we dan ineens oud. Maar anyway vorig jaar, toen ik van 22 naar 23 ging, viel de vijftiende op een woensdag. Ik kon langer slapen en Erwin moest werken, maar toen ik wakker werd lag daar een kaart naast mijn bed. En 's avonds kwam er nog één bij! Twee kaarten op mijn verjaardag, hoe leuk! Dus een paar dagen geleden zei ik voor de grap tegen hem dat hij vorig jaar wel moest overtreffen.

Dus donderdagmorgen werd ik wakker met wederom een kaart naast mijn bed. Maar toen ik opkeek overal ballonnen op de grond, slingers en vlaggen over me heen op bed, een gefeliciteerd slinger op de kledingkast en nog een kaart op kast geplakt. Hoe geweldig ik dit al vond, werd nog mooier toen ik de woonkamer in liep. Nog meer slingers én een fles champagne, met jawel nog een kaart erop geplakt! Dat wordt wat als hij volgend jaar dit jaar moet overtreffen ;-)

Verder heb ik een leuke verjaardag gehad. Mijn moeder, zusje, schoonmoeder en schoonzusje zijn komen eten. Ik had lekker tapas hapjes gemaakt en mijn lieve vriendinnetje is nog langs geweest. Verder heb ik alvast aardig wat geld ingezameld voor mijn mooie Nikon! En vanavond vier ik het dan nog even voor wat familie. En maandagavond komen mijn vriendinnetjes eten.

2 opmerkingen: