zondag 1 januari 2012

Happy 2012!

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Ik wens jullie allemaal een prachtig 2012 met veel geluk, vriendschap, liefde en mogen ieders dromen uitkomen. En nee ik zit niet om klokslag twaalf uur achter mijn computer, ik ben het nieuwe jaar net als een ieder van jullie aan het vieren, heb deze blog al eerder geschreven en ingepland voor nu, nog nooit gedaan, dus heel benieuwd of het werkt ;-)

Elk jaar had ik een lijstje met goede voornemens, dit jaar doe ik er niet meer aan, het komt er toch niet echt van. Ik ga niets opsommen wat ik beter moet doen. Er is slechts één ding en dat is keihard diëten. Verder sport ik veel, fiets ik zoveel mogelijk, huishouden gaat nu ook eindelijk goed, en mijn studie kan niet beter. Dus gewoon door gaan en keihard diëten!

4 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gelukkig 2012! En veel succes met het diëten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je voornemens en ook jij een gelukkig nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een fijn 2012 en succes met al je voornemens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel goeds voor het nieuwe jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen