maandag 2 januari 2012

A first

Eerste dingen, die zijn er genoeg. Bijvoorbeeld mijn eerste spiegelreflexcamera waar ik onzettend blij mee ben. Maar ik wil vertellen over mijn eerste mobiel. Die kreeg ik toen ik naar de middelbare school ging, dat was in 2000 - wauw, twaalf jaar geleden -  en ik was 12 jaar. Man de helft van wat ik nu ben. Hoe ouderwets dat ik pás op mijn twaalde een mobiel had, he! Tegenwoordig lopen de kinderen op hun vijfde al met een blackberry. Maar goed, ik ging naar de middelbare school en ik kreeg van mijn ouders een wat ze noemen koelkast. Het was een Sony Ericsson, gewoon zodat ik bereikbaar was. Want helemaal op de fiets naar school vond mijn moeder toch wel eng, was een groot verschil in tegenstelling tot de basisschool dat bij ons om de hoek was. Dit was nog zo'n telefoon met een antenne. Ongelooflijk dat je daar ooit mee kon leven, nu ben ik niet meer afscheidelijk van mijn telefoon. Ik weet nog precies hoe die eruit zag, maar de typenaam ben ik kwijt. Ik heb gegoogled op "Sony Ericsson oud antenne" want ik wil hem jullie graag laten zien, maar helaas. Wel vond ik er aan die erop leek, dus ben ik daar verder gaan zoeken en daar istie dan, mijn allereerste mobieltje. Is het geen beauty!

Wat was jouw eerste?

3 opmerkingen:

  1. Haha wauw, wat een mooie! Ik kreeg toen ik 11 was mijn eerste telefoon, die in vergelijking met jouwe nog best hip is :P Deze was het ongeveer: http://bit.ly/uJ56Ce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik begon ook met een sony ericson. Iets kleiner, maar dat was ook iets minder lang geleden. Ik kreeg hem voor m'n elfde verjaardag geloof ik, ook vanwege die grote boze fietstocht van vijf minuten naar de Middelbare School ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg mijn eerste ook toen ik naar de middelbare school ging. Ik had hem wel echt nodig toen want ik moest 10km fietsen. Het was een blauwe Motorola en mijn moeder had dezelfde, haha.

    BeantwoordenVerwijderen