zaterdag 20 augustus 2011

Lounge-balkon


Ongeveer een jaar geleden zijn vriendlief en ik ingetrokken in een 4-kamer appartement in Rotterdam. Na 4 maanden klussen, waar we mijn vader eeuwig dankbaar zijn, hadden we een prachtig verbouwd huisje. Afgelopen voorjaar zijn we begonnen aan het balkon. Gezellig wat plantjes en een grastapijt. In april schreef ik daar een blog over op mijn oude website. Daarbij hadden we twee rieten stoelen van mijn moeder gekregen, die zij niet meer gebruikte. Dat was even leuk, maar het idee was wel om in de toekomst een tuinset te kopen.

Dat was vandaag. Vanmorgen is Erwin met mijn vader - met zijn grote auto is alles makkelijker mee te nemen - naar Karwei afgereisd. En van Erwin's verjaardagsgeld konden we een mooi lounge-set kopen voor op ons balkon. Een bankje, een tafel en twee stoelen. Ik ben er zo blij mee! Nu lijkt het me helemaal heerlijk om met lekker weer op het bankje onderuit te zakken met een boek.

We zijn klaar voor de zon. Zon, nu mag je komen!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! En dan woon je dichtbij! Ik weet niet of je het kent, maar ik woon in een dorp in de Hoeksche Waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi vraagje over jullie grastapijt, hoe hebben jullie die vastgelegd, las al eerder dat je ze met dubbelzijdig tape gewoon kon vastplakken heb je daar ervaring mee?

    BeantwoordenVerwijderen