woensdag 27 juli 2011

What you ate today

Het is geen geheim dat ik te zwaar ben. Sinds een paar maanden loop ik bij een diĆ«tiste en ben ik voor het eerst in jaren serieus bezig met afvallen. Eten is iets dat altijd door mijn hoofd maalt, ik denk er constant aan. Dat is niet goed dat weet ik, maar dat is niet iets dat je zomaar opzij kan schuiven. Ik geloof wel dat het steeds minder zal worden, maar nu beheerst het nog behoorlijk mijn leven. Maar vandaag kan ik met trots vertellen wat ik gegeten heb.


Vanmorgen, na mijn eindelijk heerlijke uitslapen, heb ik vier crackers op met paturain light. Zalig vind ik dat. Ik ben een brood mens. Heerlijk. Verder heb ik een appel vandaag op en een kan water. Mijn avondmaaltijd bestond uit kipfilet, gebakken aardappeltjes en sla. Jammie! En best gezond :-) Ik mis alleen nog mijn glas melk, maar vanavond neem ik nog lekker een bak yoghurt.

Wat heb jij gegeten vandaag?

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg gelijk trek in watermeloen haha :P. Ik ben nu op vakantie, maar ik heb in de ochtend toast gegeten en een banaan, 's middags salade met parmaham en ik moet nog avondeten. Dus dat is wel netjes tot nu toe :)

    Succes ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer ook op mijn eten te letten, geen ongezonde of vette tussendoortjes meer, maar ik vind het zo moeilijk! Heb gewoon altijd honger..

    BeantwoordenVerwijderen