vrijdag 24 juni 2011

Eindelijk weer vakantie!


Eindelijk gaan we weer eens op vakantie. Het is twee jaar geleden, buiten de stedentrips. Vorig jaar april kregen we de sleutel van ons huis. En daarom zijn we afgelopen jaar niet geweest, er was geen geld voor. En dan nu kan ik zeggen dat we er beide hard aan toe zijn. 

Nu vind ik het raar om te zeggen dat IK er hard aan toe ben, want wat heb ik het afgelopen jaar nou uitgevoerd? In april was ik klaar met mijn premaster, verder heb ik sinds januari wat gewerkt. Soms zes dagen achter elkaar, soms 1 dag in de week. Maar toch ben ik wel toe aan vakantie. Gewoon lekker samen twee weekjes weg :-)

Als mijn vriend zegt dat hij er ECHT aan toe is, vind ik dat helemaal niet raar klinken. Hij heeft hard gewerkt, soms wat te hard, op zijn werk maar ook het huis is zeer intensief geweest. En hij is van baan gewisseld. Dus hij is er echt aan toe, en ik... Ik mag mee :-)

We gaan zaterdagnacht met de auto vertrekken naar De westkust van Frankrijk. Heerlijk met mijn moeders Ka, aangezien onze auto prachtig is, maar om in die oude Nissan 1000 km te rijden is niet zo'n goed idee. Daarnaast heeft de Ka airco en de Nissan barko. Dus zaterdagnacht gaan we rijden. Heerlijk, ik kan haast niet wachten! Maar we hebben morgen nog wel aardig wat te doen, boodschappen, alles moet nog worden gepakt, wassen, strijken, noem maar op. Maar dat is nog een dag hard werken en dan tijd voor twee weken strand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten