zaterdag 31 december 2011

Creatieve dagkalender


Via weheartit
Bodine schreef er al over en ik vond het zo'n leuk idee dat ik ermee aan de slag ben gegaan. Ik heb een dagkalender gemaakt. Ik heb bij de Big Bazar een zwart mandje gekocht en linnen karton op A5 formaat. Het lag er al een paar weken, maar van de week ben ik gaan knutselen. De kaartjes heb ik doormidden gesneden, en ik ben gaan knippen in tijdschriften. Ik ben er nog mee bezig en ik hoop vanmiddag nog even wat te doen, maar druk, druk, druk vandaag. Vanavond gaan we oud en nieuw vieren bij een vriend. En ik ben nu aan het werk tot twee uur, vanmiddag nog een boodschapje. Anders maak ik het morgen af :) Lekker creatief!

Het idee is dus dat je één of twee zinnen per dag opschrijft en dat een paar jaar volhoudt, zodat je elk jaar kunt zien wat je op die dag voorgaande jaren hebt gedaan. Super idee! En ik vind het leuk staan. De kaartjes zijn klaar, maar wil ze nog opleuken met knipsels, dus daar ben ik nu nog mee bezig. Maar morgen ga ik de eerste schrijven. Als het helemaal af is, zal ik foto's plaatsen!

3 opmerkingen:

  1. wauw leuk gedaan! Jammer dat ik niet creatief genoeg ben daarvoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ opdeladder, deze foto komt van weheartit. Zo creatief ben ik ook niet hoor ;-) De foto's van mijn creativiteit volgens snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je! Ik las het inderdaad ook, en het lijkt me wel een heel tof idee om dat echt te doen. Maar ik ga dat toch nooit volhouden, dus kan het alleen maar een grote mislukking worden ;). Ik houd het wel bij af en toe iets opschrijven in een schrift!

    BeantwoordenVerwijderen