donderdag 10 november 2011

Wanted

Ik zie al vele verlanglijstjes voorbij komen en nu de feestmaand eraan komt heb ik er ook maar 1 gemaakt. Mijn fotoshop-skill zijn niet zo denderend, dus een simpele collage met dank aan paint.


1. iPhone. Ik heb zoals de meeste van jullie weten een iPhone gehad, maar na een ongelukje op het toilet is deze overleden. Het afscheid was moeilijk en na deze tijd ben ik klaar voor een vervanger. Een iPhone is alleen erg duur. Eind december mag ik mijn contract verlengen en ik hoop dat ik dan 200 euro bij elkaar verzameld kan hebben, zodoende hoeft mijn abonnement niet denderend hoog te zijn en kan ik toch mijn iPhone betalen. Finger crossed. 2. Ik wil graag een nieuwe sporttas, mijn huidige is simpelweg niet groot genoeg. Als ik na het korfballen wil douchen en moet daarna bijvoorbeeld door ergens heen, al die kleren en schoenen passen dan net, dan krijg je zo'n bol staande tas. Dus ik wil graag een nieuwe, dan wel één met een schoenenvak onderin, zo handig ;) 3. De spiegelreflexcamera. Ik schreef er in juli al over, ik wil een spiegelreflex camera. Ondertussen heb ik een keus gemaakt voor de Nikon D3100, met een standaard lens erbij kost die rond de 400 euro. Waarom geen Canon? Geen idee. Wie weet beslis ik alsnog om een andere te kiezen. In december is ook mijn verjaardag, dus met een hoop verjaardagsgeld hoop ik deze te kunnen kopen. En met een beetje mazzel blijft er dan nog wat over voor mijn iPhone ;) 4. Ik ben zo weg van Guess, maar ook hier niet altijd geld voor. Mijn collectie bestaat nu uit een horloge, armband en portemonnee. Daarnaast zou ik graag een tas erbij willen. Als mijn vriend of mijn moeder dit leest zullen ze we de handen voor het hoofd slaan of misschien mij slaan ;) Maar mijn droomitem is een Guess tas, deze hierboven vond ik op Zalando. Jammer is alleen dat deze prachtige accessoire net zo duur is als een iPhone. Keuzes, keuzes... 5. En tot slot zou ik graag nog een paar Uggs hebben. Vorig jaar heb ik van mijn ouders voor mijn verjaardag korte bruine gehad, ik zou graag nog wel de normale in het zwart willen hebben. Maar ook dit is een vrij dure keuze. Misschien online ergens vinden voor wat minder? In de toekomst.

1 opmerking:

  1. Oeh, die iPhone staat er bij mij ook op! Helaas moet ik nog een jaar met mijn huidige telefoon :(

    BeantwoordenVerwijderen