dinsdag 8 november 2011

Something that makes you feel better


  • Series als 'The big bang theory'
  • Fietsen met de wind mee.
  • Ben en Jerry ijs, wat ik al heeeel lang niet op heb.
  • Wandelen in de droge herfst door het bos.
  • Het strand en de zee, in welke temperatuur dan ook. Ik kan uren naar de zee staren en luisteren, heerlijk!
  • Momentje met mijn boyfriend, dit kan heel klein zijn. Gewoon lekker samen op de bank bijvoorbeeld. Die momenten waarvan ik me besef dat ik dolgelukkig ben.
  • Momenten met vriendinnen, de hilarische herinneringen ophalen en nieuwe maken.
En zo zijn er veel meer dingen! Maar mijn inspiratie is even op.

1 opmerking:

  1. Daar kan ik me wel in vinden ja! En ik vind het zo stom dat Ben & Jerry's zo duur is, ze moeten even een scholieren/studentenversie ervan maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen