donderdag 21 juli 2011

Your first love

Dag 2 van de 30 days tag. Mijn eerste liefde. Ik vind dat moeilijk omschrijven, want wie was nou echt mijn eerste liefde? Maar ik ga het toch proberen.


Ik heb nooit zoveel vriendjes gehad, ik had wel altijd vakantievriendjes. Maar dat stelde niet zoveel voor, dat was drie weken leuk en daarna was het over. Toen ik 16 was en mijn verkering met mijn oude beste vriend na 4 weken over was leerde ik een jongen kennen. Hij was de vriend van het vriendje van mijn beste vriendin. Volgen jullie het nog? Die vriendin en ik gingen dat jaar over van de ene korfbalvereniging naar de ander, simpelweg omdat we het niet meer leuk vonden waar we zaten. En die vriend van haar en zijn vriend korfbalden dus bij die andere club.

Ik leerde hem kennen, vond hem leuk en hij mij blijkbaar ook, dus kregen we verkering. Blijft een stom woord 'verkering'. De hoe en wat, het leifdesverhaal dat ik toentertijd aan al mijn vriendinnen vertelde, weet ik niet eens meer precies. Maar goed, ik was echt verliefd, daarom noem ik hem als first love. Het duurde echter maar 5 maanden, hij had het gevoel niet meer. Ik denk dat dat nummer 1 van uitmaaksmoesjes is van de mannen. Ik was diep bedroefd, had soms misschien nog de hoop dat het goed zou komen. Ik ben er echt maanden verdrietig van geweest, dus denk ik dat dit mijn eerste liefde was. Niet mijn grote liefde, echt serieus was het niet. Maar wel mijn eerste verliefdheid.

Achteraf ben ik hem dankbaar, want Erwin, the love of my life, mijn grote serieuze liefde, was een goede vriend van hem. En zo heb ik hem leren kennen :-)

1 opmerking:

  1. Wat grappig dat door dit vriendje je je huidige vriend hebt ontmoet! Levert het toch nog iets goeds op ;)

    BeantwoordenVerwijderen