maandag 18 juli 2011

Countdown tag

Op de blog van Kim kwam ik deze tag tegen en vond hem zo leuk dat ik hem heb overgenomen.


10 dingen over mij
  1. Ik ben een kluns en soms een beetje lomp
  2. Ik ben een vreselijke snoeperd
  3. Serieverslaafd
  4. Van ruzies krijg ik buikpijn
  5. Ik heb een discipline probleem wat waarschijnlijk ook met mijn luiheid te maken heeft.
  6. Ik ben heel lui vooral wat huishouden betreft
  7. Ik heb een pigmentvlek op mijn bovenbeen dat vanaf mijn ogen op de landkaart van nederland lijkt
  8. Met mijn portemonnee verzameling kan ik een winkeltje beginnen
  9. Ik ben een nagelbijter waarbij nagellak een oplossing is maar waar ik soms te lui voor ben om op te doen
  10. Ik kan heel ongeduldig zijn, bijvoorbeeld met toekomstige koopjes kan ik vaak niet wachten en wil ik het NU!
9 dingen die ik leuk vind
  1. Korfballen
  2. Bloggen
  3. Fotografie
  4. Tv-series
  5. Nagellak
  6. Zwemmen
  7. De zon
  8. Wiskunde
  9. Guess
8 dingen die ik niet leuk vind
  1. Hardlopen
  2. Huishouden
  3. Ruzie
  4. Veel soorten groenten
  5. Afvallen
  6. Regen
  7. Prikkende beesten (denk aan muggen en wespen)
  8. Electronica dat niet doet wat ik wil (lees: telefoon, computer)
7 plekken waar ik graag ben
  1. Thuis
  2. Op het strand
  3. Guess winkel
  4. Buiten 'chillen' met vriendinnen
  5. Terrasje in de zon
  6. In het park of in een grote tuin
  7. In de auto keihard met de muziek meeblerren
6 manieren om mijn hart te winnen
  1. Ontbijtje op bed
  2. Zomaar een bosje bloemen
  3. In elkaars armen in slaap vallen
  4. Door mijn haar 'kriebelen'
  5. Me laten lachen
  6. Me verrassen met een weekend of dagje weg
5 plekken waar ik nog heen wil
  1. Disneyland
  2. New York
  3. Wenen
  4. Berlijn
  5. Milaan
4 dingen waar ik niet zonder kan
  1. Telefoon
  2. Handencrème
  3. Familie en vrienden
  4. Lachen
3 van mijn lievelingsliedjes
  1. Alphabeat - Fascination
  2. Don Omar - Danza Kuduro
  3. Lasgo - Gone
2 wensen
  1. Genoeg geld hebben om veel Guess artikelen te kunnen kopen
  2. Journalist worden.
1 laatste woord
Carpe diem!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je 'm hebt overgenomen! Geloof het of niet, maar maar liefst vijf dingen uit het eerste lijstje zijn ook van toepassing op mij. :D

    BeantwoordenVerwijderen