zondag 9 oktober 2011

This month

Het is oktober en het is herfst. Ik houd van de herfst. Mooie landschappen, overal blaadjes: rood, oranje, geel. Mutsen, sjaals, handschoenen, uggs, dikke jassen, knuffelen en rode wangen. Ik denk dan aan lekker warm op de bank met een dekentje en een kop warme chocomelk of thee. Jammmm... 

Bron
Maar er zijn ook dingen waar ik een hekel aan heb. Regen, en dan heb ik het niet over wat miezer, maar keihard plenzen wat het de laatste tijd kan doen. En momenteel is dat zwaar balen. Want onze auto is kapot, wat betekent dat alles met ov of fiets moet. Nu fiets ik graag, maar niet in de regen. En dat brengt me bij punt 2: ik heb zo een hekel aan wind tegen fietsen. Windkracht 3 kan ik dan nog wel aan, maar als het veel harder gaat waaien vind ik het niet leuk meer.

Maar I love the autumn!

1 opmerking:

  1. Ik houd niet van herfst, alleen ik vind het wel altijd mooi hoe de bladeren van kleur veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen