dinsdag 27 september 2011

Your favorite birthday

Bron

Mijn favoriete verjaardag, ik heb geen flauw idee! Ik heb niet één verjaardag die eruit springt dat ik kan zeggen, dat was de beste, de leukste! Mijn verjaardagen, toen ik nog thuis woonde, vierde ik altijd voor familie. Een grote familie met veel ooms en tantes, en natuurlijk opa's en oma's. Vriendinnen nodigde ik meestal erbij uit, maar was niet heel bijzonder. Ik heb ooit één keer een cocktailparty gegeven voor alleen vriendinnen, dat was heel gezellig, maar een echte party kan je het niet noemen. Afgelopen jaar heb ik samen met twee vrienden de korfbalkantine gehuurd en hebben we een groot feest gegeven. Met ingehuurd DJ was dat toch best leuk!

Wat ik aankomend jaar ga doen weet ik nog niet. Misschien wel niets. Ik vind het allemaal niet meer zo interessant en boeiend. Hoewel ik wel voor mijn verjaardag een spiegelreflex camera wil, dus misschien moet ik toch mijn verjaardag maar vieren...;-)

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me stiekem best leuk een cocktail party! Ik zou je verjaardag wel vieren hoor, al is het alleen voor de camera haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, natuurlijk moet je je verjaardag vieren! Voor de mensen die komen, voor de cadeautjes én de taart!

    BeantwoordenVerwijderen