zondag 31 juli 2011

Your day


Mijn dag, vandaag zondag middag. Vanmorgen op mijn gemak wakker geworden, gedoucht. We, vriendje en ik, zijn nog even wezen kijken in het gloednieuwe huis van vrienden van ons. Na een tijdje zoeken hebben ze een prachtig nieuwbouw appartement gekocht op de achtste etage. Ik was op slag verliefd! De woonkamer heeft mooie grote ramen, dat vind ik sowieso al mooi omdat je dan zo'n mooie en ruime lichte kamer creĆ«ert, maar ook een waanzinnig uitzicht over Rotterdam. Mooi, groot, licht, ruim huis! Het is nieuwbouw en dus kaal, ze hebben er nog wel even een karweitje aan, maar dat wordt vast mooi.

Na de bezichtiging ben ik thuis afgezet en vertrok vriendlief richting de Kuip, waar Feyenoord om 14:30 uur tegen Malaga een wedstrijd zou spelen. Erwin is een echte Feyenoorder. Dus compleet met seizoenkaart gaat hij naar alle thuiswedstrijden in de Kuip en soms een paar uitwedstrijden.

Thuis aangekomen heb ik even een komkommertje voor mezelf gesneden om mee te nemen naar mijn werk. Ik moest helaas fietsen, omdat Erwin de auto had, dus ik fietste nog even langs de Appie voor een maaltijd en ik ging op weg naar mijn werk. Ik werk als receptioniste in een woon- en zorgcentrum op oproepkracht-basis, wat heel leuk is. In de weekenden is het alleen erg stil, maar ach... Ik moet tot 21:00 uur werken en dan fiets ik weer lekker naar huis, naar mijn vriendje. Stom genoeg alleen mijn oordopjes vergeten, dan zelf maar zingen op de fiets ;-)

Dat was mijn dag. Hoe zag jullie zondag eruit? Nog wat zinvols gedaan of genoten van een heerlijke luie zondag?

1 opmerking: